A szállítmányozás nemcsak egy tevékenység, amelynek során az áru eljut az ország vagy akár a világ különböző pontjaira. A szállítmányozás maga az összekötőkapocs Ön és megrendelői között. Egy életre belophatja magát ügyfelei szívébe, ha jó fuvarozó céget választ és egy életre elveszíthet egy ügyfelet a szállítmányozó cég hibájából.

Mi a legrosszabb, ami történhet?

Mivel a legtöbb cégnek nem éri meg saját tevékenységén belül árukiszállítással is foglalkoznia, ezért természetesen külső partnerre bízza ezt a feladatot. Ha rosszul választunk, előfordulhat, hogy a szállítmányozó cég nem a vállaltak illetve a szerződésben foglaltak szerint végzi a feladatát.  Mi történik ilyenkor? Az áru sérülten érkezik meg, a szállítmány sokszor késik, gyakori a fennakadás az ügyvitelben is. Ennek az lesz a következménye, hogy ügyfeleitől egyre több panasz érkezik, akik legrosszabb esetben elpártolnak Öntől, hiszen senki nem szeret megbízhatatlan szállítmányozó cégekkel vesződni. Ha pedig egyre többen mondják vissza megrendeléseiket, azzal a vállalkozás működését sodorja veszélybe.
A megrendelők szemében az áru és a fuvarozás minősége szorosan összekapcsolódik. Különösen így van ez a nemzetközi szállítmányozás területén. Nem mindegy tehát, kire bízza ezt a fontos, bizalmi feladatot.

Mit érdemes kizáró oknak tekinteni?

  1. Ha a vállalat kapcsolattartója már a kapcsolatfelvétel elején nem bizonyul segítőkésznek, a kommunikáció stílusa nem megfelelő, akkor el lehet képzelni, mennyire gondosan bánnak majd a rájuk bízott szállítmánnyal.
  2. Ha nincsenek kielégítő válaszaik a felmerülő kérdésekre, ha szakmailag felkészületlenek vagy csak rutintalanoknak tűnnek, akkor is érdemes más szolgáltató után nézni.
  3. Ismeretlen cég a piacon, de az oldaluk tele van pozitív ügyfél véleményekkel, elégedett beszámolókkal. Ha valaki ilyen módon, vagyis valótlan ügyfélértékelések útján próbálja elnyerni leendő ügyfelei bizalmát, azzal nem biztos, hogy célszerű szerződnünk.
  4. Szerződéskötéskor kiderül, hogy nem tüntettek fel minden olyan rejtett költséget és díjat, amik növelni fogják a szolgáltatási díjat. Ha már a megállapodás elején megpróbál a partner kijátszani, mi várna ránk később?
  5. Ha valami különleges – hűtendőt, élő állatot, törékeny - árut kellene fuvarozni és a szállító azt állítja magáról, hogy van benne tapasztalata, fogjunk gyanút, ha a kapcsolattartó mégis rengeteg kérdést tesz fel az adott termék szállítási feltételeire vonatkozóan. A referenciát, tapasztalatot mindig érdemes személyesen leellenőrizni.

Döntsön olyan megbízható partner mellett, amelyik nemzetközi szinten a határidők betartása mellett optimális áron vállalja termékei biztonságos célba juttatását. Kérje árajánlatunkat, segítőkész kollégáink állnak rendelkezésére!

Ajánlatkérés
A honlap sütiket használ a böngészés támogatására és egyes funkciók elérésére. A sütik kezeléséről további információt az Adatvédelem menüpont alatt talál.